En Award

Tjohoo! Nu har jag också blivit nominerad!

Jag har fått en award av Cyllan. Hon är en jätteduktig tjej. Blir så inspirerad av alla hennes idee´r, hon är så duktig.


Fem enkla regler:

1. Den nominerade får lägga upp bilden i hans/hennes blogg

2. Länka till personen du fick den från

3. Nominera minst 5 st andra

4. Länka till dem i inlägget

5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg

Nu är det alltså min tur att nominera fem andra, vilket är lite svårare eftersom det är så många jag inspireras av och som jag tycker är duktiga.
Men här kommer de fem jag valde till slut  Helene , Ika ,
Hannele
 ,  Kicki  och Petra.

Kommentarer
Postat av: Kicki

Tack så mycket! Får passa på att önska er en god jul och gott nytt år!

2008-12-16 @ 14:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0