Ännu mera kort, dock en del icke juliga

Nu så äntligen kan jag uppdatera lite, en var till en skissutmaning till Stämpelboden. Det är ju några som fyller år i december. ; )
Gillar denna stämpel, det var ett av de första jag köpte från Stämpelboden men detta är andra gången jag använder den, lite synd den är ju så fin. Gult är inte nån favoritfärg men jag blev någorlunda nöjd ändå.


Nån julkort har det blivit, tror jag är klar men man kommer väl på nån man vill glädja sen man ska skicka dom.

En "dörrkort"??? Gillar pappret det står stämningsfulla texter lite svagt i dom


och kransen är en 3-D stickers.


Ett julkort till


Väldigt enkel men gillar den söta tomten som kommer från Stämpelboden.

Ett bokmärke som jag ska sticka in i jaktboken jag köpte åt mannen i julklapp (vi ska inte köpa till varandra men jag kan inte låta bli ibland och den var ju inte dyr)


Sen blev det ett kort till brorsan, han fyller ju på julafton. Klippte dock ut vingarna.


Måste bara visa vad Emilja och kusin C gjorde häromdan.


Fina kort va?



Min dotter säger att hon ska jobba som scrappare när hon blir stor! Vad tror ni blir det scrappare av E och C när de blir stora? (Dom är fem år nu)

Just nu håller jag på och slår in paket, hade inga etiketter så fick jag stämpla upp några, ska bara färglägga dom nu.

Måste jag sandpappra stämpeln för det blir sånt där svart inuti?

Nej nu är det bråttom, måste ju hinna till gymet innan jag hämtar barnen, är faktiskt lite sugen på att baka idag.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Fina kort, håller med, ängeln från stämpelboden är ju kanonfin :-)

2008-12-08 @ 10:04:59
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: yoli

wow vilken uppsättning med kort...

Vad kul att du skapat efter skissen... :D Å att dessutom använda en färg man inte är få förtjust i ökar ju utmaningen ännu mer... :D Blev jättefint...



Näää du behöver inte sandpappra stämpeln.. ;P

Räcker med mycket stämpelrengöring också en tandborste att gnugga med... Sedan blir den som ny igen!



Kraaaaaaaaam

2008-12-08 @ 17:20:52
URL: http://yolis.blogg.se/
Postat av: Kicki

Visst är det Millans gamla kappa! Tänk vad tiden går. Jag trodde faktiskt att Julia skulle kunna ha min gamla klänning på julafton, men den sitter precis och det är ju några dagar kvar...

Finfina kort du gjort!

2008-12-08 @ 20:37:47
URL: http://chinry.blogspot.com
Postat av: Cyllan

En massa fina saker hittar man här

Kortet med tomten som tittar ut bakom mönsterpappret var sött.

Tror både E och C har en lysande framtid som scrapare

2008-12-08 @ 22:57:09
Postat av: matilda

heej :) kolla gärna in och kommentera min blogg! ;):) (eller följ/prenummerera på den) :)

2008-12-08 @ 23:31:25
URL: http://matildaabergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0