Aah äntligen...

lite sommarväder, är ju mitt i mellan två arbeten nu så att säga he he... ; ).
Skönt med lite ledighet nu, känner att jag och familjen börjar på att må bättre, vi har sagt alltså jag och Uffe det att jag skulle behöva ha deltidsjobb, det tyckte min kompis Lena med som utomstående att det skulle jag och familjen må bäst av.

Grilla igår med våra nya grannar Anders och Tessan, rätt så trevligt, har ju så mycket gemensamt med Tessan som jag inte visste om pratade en del om barn och framtid, sen har hon ju två barn i mina barns ålder, Alexander som är två månader yngre än min Marcus och Emelie som är fyra månader yngre än Emilja. Kul med nya kompisar för både barnen och mig.

Idag är det Jerusalemsbadet vid vätterns strand som gäller långgrunt och sandstrand men sen är det gräs uppe på land så man slipper ha sand i allt man äter och slipper få hem halva stranden, vill ju inte bada i poolen men barnen gillar´t, badar nog tio gånger per dag, så jag har världens tvätthög igen. Sen gillar grannens flickor Petra, Sanna och Bella bada där och sen vill de hoppa i våran studsmatta jämt, men det gör inget de är ju så snälla fastän de är 12-13 år.

Hittade i min dator tre kort jag inte har publicerat. Ett var till Jakobs student. Han gick ut "bygg" så då tyckte jag att skruvarna passade.



"hjärtpappret" är bakom sen har jag klippt kanten med mina barns figursaxar.

Sen kommer Julias 1-års kort, tyvärr så är bilden dålig.



Sen är det en jag har gjort för länge sen. Tyvärr så har jag inget "hudfärg" men jag har testat att embossa clear runtomkring med kram stämpeln.


Nej nu måste jag iväg och packa för våran strand dag. Tisdag sticker jag och min syster med barnen till Finland. Våra gubbar får stanna hemma och jobba hehe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0