Här skulle det vara en rubrik

Guud så skönt det var igår att vara heldag på stranden, att bara få vara inga måsten och helt gudomligt skön strand, men glömska mig som glömde kameran, kompisen tog med sin mobilkamera som tur var så hon tog lite kort på barnen så jag får föra över de nån dag till datorn om vi nu får igång våran, lånar morsans laptop nu, väldigt trevligt att man kan sitta ute och vakta barnen vid poolen samtidigt som man skriver. He he... vill ju ha en egen, mannen har ju lovat mig en men när det blir av vet bara gudarna.

Idag har lönen dimpat ner på kontot inte så mycket som jag hade velat med tanke på våran resa på tisdag, lite pirrigt åka utan Mannen, men hoppas bara barnen sköter sig så inte mamma får nervsammanbrott och slänger över relingen på båten, nej så får man ju inte ens tänka. Sorry...

Här blir det slappa och pula i trädgården idag, sen måste iväg och handla lite, måste skaffa sån där Veet som man har till duschen så jag kan ta nåja nästan hela kroppen med det, eftersom min biologiske far måste ha varit en apa så hårig som jag är, vinner ju för fan över många killar med mina håriga ben.

Nu ska det kokas potatis och steka scnitsare, så man kan åka iväg till affären med barnen. Ni vet mätta barn är glada barn (det gäller nog mamma med)

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0