Magsjuka och byggande

Jobba måndag trots att jag hade världens magvärk, kan ni förstå hur det är att få magsjuka och vara förstoppad ändå? Magen var uppblåst som en ballong, såg ut som om jag skulle ha varit i sjunde månaden, sen kom
"vädret" under natten, mannen höll på och spy av odörerna. Det var inga små pruttar här inte.
Igår har "proppen" släppt så nu är jag inte förstoppad har fått den "riktiga" magsjukan istället.
Sen dess har jag varit hemma, ska försöka åka till jobbet imorgon, bara inte barnen blir sjuka nu.

Brors dotters 1-års kalas i lördags vid middan, massa kakor och annat gött. Senare
på kvällen var vi bjudna till våra bästa vänner på middag, blev en massa gott där med
grillat kött och sen äppelpaj till efterrätt. Barnen hade kul, med deras studsmatta trots att
de hoppade sist hemma innan vi åkte, de har ju ingen nät runt så jag fick stå där med
hjärtat i halsgropen, sen fick vi in de. 
Blev en del biljard spelande, kul trots att jag inte är så duktig på det.

Igår blev sulan gjuten runt det blivande huset, nästa vecka blir det troligen gjutning ab bottenplattan,
har bara inte orkat ladda upp bilderna till datorn.
Längtar, längtar, längtar...vill ju inte bo hos mor för länge om ni förstår.

Min "dongel" är lite seg inte alls lika som förut, får ju vänta hela tiden vart man än ska.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fast det är roligt med bilder!!! Jag vill se...

Hoppas att du mår bättre// Sol på dig

2008-07-10 @ 08:40:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0