Vabbar idag!

Hemma igen med minstingen, febrig och snorig, roligt jätte roligt när det är sånt här väder, ja ja jag kanske hinner packa och städa lite emellan varven. Blivit omorganisation i våran flytt, Uffe ville ju att vi skulle flytta till stugan och husvagnen så länge under byggtiden, men jag känner att det kan bli lite jobbigt med tre små barn med utan dusch och vattentoalett under flera månader. Så vi ska bo hos mamma, och mamma sover hos min syster och min bror körde jag ut så han och flickvännen får bo i stugan. Hehe... Vi måste ju flytta härifrån innan första juli eftersom vi har fått nya hyresgäster, men tänker inte satsa så mycket pengar i denna lägenhet, vet ju inte om de är flyttfåglar eller om blir de kvar längre? Om och när vi vet att de ska bo här längre då kan man satsa lite efter deras eget tycke och smak. Går ju inte göra värsta reparationer efter deras smak och sen flyttar de efter ett halvt eller helt år. Annars får våra hyresgäster bestämma själva en del.

Är det alltid en´s fel när två bråkar? En undran jag har bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0