Vi är på G.

Fick för två och en halv vecka sen ett muntligt överenskommelse från Kommun att det inte skulle ta mer en ett till två veckor att få bygglovet, men vi har inte hört eller sett nåt. Idag ringde Uffe till Kvalitetsansvarige, hans gamla arbetsgivare då sa han att han har fått papper om att vi ska in till Kommun om byggmöte men väntade att vi skulle ringa honom, men vi har inte fått några papper, så bara ringa till Kommun, men de försäkrar att de har skickat ut, inte första grejen som inte kommer fram, har ibland fått ringa överallt för att få nya räkningar, för de har bara försvunnit på posten, inte bara vi som drabbats, de inne i Spångsholms samhälle är besvikna över postgången. Men nästa vecka skulle Bertil (kvalitetsansvarige), Uffe och Jarmo från Kommun sitta i byggmöte, tror inte att jag behövde vara med.
Är ju hemma med barnen nu, de ringde från dagis igår och ville att jag skulle hämta Emilja med eftersom hon var väldigt gnällig tydligen att hon mådde inte bra, men nu verkar de vara pigga idag, och imorgon har jag tagit ledigt från jobbet för det är ju skolavslutning i kyrkan, hoppas jag kan hålla inne med tårarna, är ju så fjantig vad gäller barn, blir så känslig när jag ser på min lille son som blivit så stor plötsligt och ser han stå framme i kyrkan och sjunga...


Nu måste jag ta de två innan de river stället

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0