Allmänna tankar

Ahh fick mitt allra första paket från Stellas idag, var inte så mycket jag hade beställt, några papper och lite brads, öljetter och fotoankare. Behöver ju fylla på min lilla hörna lite, men det är så mycket jag vill ha. Sen har vi en ny utmaning på FL-tråden, men den ska inte vara inne förräns efter påsk, kanske ska jag framkalla några roliga påskfoton till det, får se .
Har hunnit och städa och tvätta idag. Barnen sitter och leker i sina rum så tyst och snällt just nu, köttet är i ugnen, väntar bara att gubben ska komma hem. Sen om två timmar ska jag iväg och träna
Sen har vi ju fått vintern hit idag. lite sent kanske men men that´s life.
Väntar fortvarande på bygglovet. Blir ju sjuk av detta väntande, vill ju börja bygga NU. Har ändrat lite i ritningarna nu vill att det är öppet mellan kök och vardagsrum, sen har jag ju velat ha sånt där Valmat tak, men häromdan sa gubben att om jag inte skulle ha ett helt eget rum till mina Scrapbooking-grejer uppe, då måste vi ha bruten tak. Men jag tycker det är snyggare med Valmat tak, så jag får ha en vägg i kontoret istället. Tror jag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0