Boxning igår

Vart faktiskt lite scrappande idag. Det är bara bokstäverna som inte är klara så jag lägger ut bilden imorgon.
Nyligen hemkommen från Step-Up:en, har börjat få lite träningsvärk sen igår, vi fick köra lite boxning i "gympan" i går eftersom Anna-Karin var ledig så vi hade Micke istället och det var kuligt.

Men imorse började jag gråta, när jag slog på datorn och det första man ser är de två små barnen, som var knivmördade, har mått så dåligt pga det hela da´n. Hur kan nån göra så mot sina egna barn, förstår det bara inte.
 
Nej nu ska jag svulla i mig resterna från efterrätten, blåbärspaj med vaniljsås. Har ju tränat en hel timme nu : )
Sen i duschen.

Hoppas snön håller i sig till helgen så vi kan åka pulka, nu när det vart bakslag med vintern. Älskar åka pulka och sen får man gratis motion ; ) HeHe... Tjejtrampet börjar ju närma sig. bara två och en halv månad kvar.

Good night all you bautiful people

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0