Bröllopsbilder-del 2

Tänk vilken duktig liten son jag har, han är 2 1/2 år men när vi åt frukost förut så var han såå duktig. Han skalade sitt ägg så duktigt och höll handen över skålen så inga skalbitar skulle komma på bordet, sen så bredde han margarin på sin macka helt själv, vi bara tittade med munnarna öppen jag och Uffe och sa att vad duktig han är.

Ikväll blir det kalas i Grebo, hos Uffe´s barndomskompis. Blir väl god mat som tidigare åren, hans mamma är väl där och servar. Det var hon som gjorde var i köket i vårat bröllop. Siv heter hon.
image29
Det är hon i höger men det syns inte så väl.

Vart lite glad förut, har gått ner ett helt kilo sen förra veckan.
Sen har jag fått hela 4 röster på min Jeans utmaning. Ligger sist ifs. Men det var ju roligt att få lite röster åndå.

Nej det ska hinnas med mycket idag.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0