En bra dag idag

Vad bra jag mår idag. Sa ju att jag hade sökt extra arbete under tre veckor till Skatteverket, det blev tre månader extra. Sen har jag ju fastigheten med bokföring att göra så det kommer att bli fullt upp under sommaren, ska packa så mycket som möjligt till flytten nu innan jag börjar jobba där. Sen har vi ju husbygget, som kommer att ta all ledig tid, få se om det blir nåt scrappande under sommaren sen, har ju tre små barn också att ta hand om. Men det går, det vet jag.
Idag blev det en LO och ett kort klart.
image52 Mina barn (allihopa) har alltid tungan rätt i mun när de gör nåt, lika deras föräldrar hihi...
Kortets glitter måste torka innan jag visar det (tänkte scanna) då blir det inte så bra. Kanske hinner imorgon.
Ska iväg med barnen och handla presenter till helgens kalaser, till tre stycken. Måste hitta på nåt till Uffe´s pappa med men vad?

Kommentarer
Postat av: kiry

Scrappa ihop en tavla med foton på barnen.

2008-03-28 @ 07:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0