En finne i arslet

Fick ut min andra snabbutmaning igår. Det skulle gå i svartvitt tema med en färg som bryter av. 2 förbud: inga blommor och inga ramar. Två måsten Knappar och band. Tycker själv jag vart nöjd med den LO:n.
Känner att jag måste göra nåt åt alla scrappisgrejor som ligger huller om buller i köket nu. Därför har jag haft en svacka här att jag inte har scrappat på länge eftersom det är så jobbigt och dra fram allt och sen plocka undan det.  Men vill inte börja göra en för stor apparat av det hela, om vi ska flytta snart. Kanske ställer jag en liten hylla i sovrummet där jag kan ha dem framme hela tiden, nu går det inte för barnen är på mina grejer hela tiden, hittar aldrig nått. 
Har inte kunnat börja bygga än, väntar på bygglovet fortvarande. Men vi har pratat att vi ska bo i en av lägenheterna vi har här som ska bli ledigt till sommaren under byggtiden. Det går ju an en kort stund.
image10
Förresten så är det jag i höger... ;) Söt va


Ska iväg på en långpromenad snart med familjen. Har inte rört på mig knappt nåt i hela veckan. Börjar få väääldigt dålig samvete här snart.
Är det så här det är när man passerat 31-strecket, hittar finnar (ej finska medborgare utan acne) i alla möjliga ställen i kroppen. Nu har ja en på rumpan, kan knappt sitta ner. Har fått det i halsen, nacken låren på sistone, har ju alltid haft acne men inte så här, var i försej utan finnar när jag var gravid eller amma. Men jag vill inte ha mera barn. Vill ju inte skaffa för den skull för att bli av med finnarna, det är nästan jobbigare med barn.
Fast jag tycker mina barn är rätt så lättskötta. De bråkar knappt med varandra, och de lyssnar någorlunda bra på mig. Jonathan har blivit så duktig hemma, han hjälper till och städar, dammsuger, diskar och håller i ordning på sitt rum, det är de små som stökar och drar fram en massa grejer.   Nä detta var lite allmänt om mitt liv idag.

Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0