En helt vanlig fredag

Har så mycket tankar och ideér i mitt huvud, men får inte riktigt för mig att göra nåt. Tänkte köpa sån där natuläkemedel från naturapoteket som man blir lite piggare av.
Har köpt 4st nya scrappis-papper. Ett ark Rub-Ons lite pynt, filtband, limpenna, chalk, stämplar denna vecka så jag kan skapa lite mer. Men nu hittar jag inte hälften av mina foton som jag framkalla förra veckan, det var några där som jag ville scrappa utav. Sen hittar jag in min Scrapbooking m.m,mysko ligger väl i barnens rum som vanligt.
Vad glad jag vart idag, nån hade bjudit över mig på den där hÄngla stämpeln, yippee är inte helt dummast i Svedala He he...
Nej måste jobba nu...och i kväll blir det Let´s Dance

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0