Ett kort idag

Blev klar med den andra kortet till den andra tjejen, ville ha likadana färger men olika ändå.
image47
Och detta var det första som jag tidigare visat.
Hann scrappa lite idag trots allt. Sen vart jag klar med påskutmaningen men kortet måste jag till Expert och framkalla för det blir ränder med min skrivare men allt sitter där det ska nu annars. Farfar fyller också år imorgon, de ringde igår och fråga om vi ville komma men jag ska ju till Rejmyre/Vingåker imorgon och Uffe måste jobba. De vart nog lite besvikna men vi hade redan lagt upp morgondagen.

Nu idag tog jag modet till mig och gjorde nåt jag tänkt på att göra länge, få se vad svaret blir, nu är det oåterkalleligt att göra det ogjort. Väntar spänt på svar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0