File Box

Nu har jag också äntligen fått till mitt första File Box, kanske inte den snyggaste, men inte den sista heller.
Nu kan jag börja lägga i de foton som jag vill scrappa av den närmsta tiden. Kanske blir det en rese-file-box härnäst.
image55
Kan ju visa en "låda" jag gjorde för länge sen till alla små blommor, fick ta en skokartong till det men det duger så bra det.
image56
Blomman i högra hörnet har jag ritat själv och limmat på en tjockare kartong.

Pratade med mamma idag om vi inte skulle åka till Finland rätt så snart, innan jag börjar och jobba, sen blir det en snabb visit till Polen med gubben också.

Kommentarer
Postat av: kiry

Det blev ju fint!

2008-03-29 @ 19:03:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0