Glad Påsk 2008

Nu har jag installerat den nya skrivaren, ska egentligen städa nu men det är ju såå tråkigt, försöker hitta på allt möjligt annat jag ska göra.
image41
Har gjort några påskkort idag. Denna var jag rätt så nöjd med, enkel men budskapen kommer fram, gjorde en till men den vart lite barnslig, tror jag ger den till grannen, hon är ju lite barnslig he he... nej nu ska jag inte vara elak.
image42
Denna gjorde jag tidigt imorse.

Sen gjorde jag till en tjej i Jonathans klass (nästan klar) måste göra en till den andra tjejen med, de har dubbelkalas nästa vecka och sen skulle Hampus också ha kalas, har börjat med hans kort men vill ha nåt med nån cross eller spindelmannen till det, om jag hittar nåt roligt.
Fick pak.avi från Panduro igår, få se när gubben kommer från jobbet idag om jag hinner hämta det, annars får det bli nästa vecka. Tråkigt när han jobbar så mycket just nu, mer blir det när vi ska börja med huset.
Har sökt extra jobb som varar under tre veckors tid på Skattemyndigheten, granska deklarationer kan bli rätt så roligt om jag nu får det. Har ju bara deltid nu med bokföringen och fastighetsskötseln.

Än en gång glad påsk på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0