JAG tavelförsäljare

Väntar på att några köpare för en tavla jag lagt ut på Blocket ska komma, kan ju inte ens åka till affären. Idag blev det lax och rårakor mums.
Imorgon skulle vi till stugan med Marcus faddrar och äta påskmat, trevligt har ju inte umgåtts med dom så mycket på sistone, blir ju inte så när mannen och de jobbar och deras barn är lite äldre så de ska skjutsas hit och dit + alla andra aktiviteter. Sen är det våran tur att bjuda min gamla jobbarkompis Sirpa med man och barn, nu har de nog lite lättare komma eftersom jaktsäsongen är slut he he... Uffe jagar också men han hinner inte ens med det, har så mycket jobb. Han skulle jobba på måndag med fastän det är röd dag, så är det för en del egen företagare. Så på måndag skulle jag åka till min syster i Vingåker och lämna Jonathan där, så kan han och Jonas umgås. Jonas har nu varit hos oss ofta under långhelgerna men vi skulle testa om Jonathan vill stanna, han har aldrig sovit över hos nån så där förut. Under skrivandets stund kom tavelköparna, you maked my day ; )
La ut en omröstning förut på FL tråden med, angående om folk tycker att de har bra med Scrapbooking affärer nära sig.
Ha det gött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0