JÄVLA HUVUDVÄRK...

Har sån huvudvärk idag, började imorse när jag skulle lämna barnen till skola/dagis. Fastän jag har tagit flera IPREN så vill det inte riktigt ge med sig, mamma sa GRATTIS har du också fått influensan nu?
Tänkte att jag skulle passa på att städa lite nu när barnen var på dagis/skola och jag var hemma sjuk men orkade inte riktigt ta tag i det så jag har scrappat en del idag. Jobbade lite med fakturor med, a woman got to do what a woman got to do.
 Har fortvarande inte fått arb.givarintyget från Lindorff. Så mannen åkte upp till gamla arbetsplatsen och sa att nu får de ta fram det, att jag har ju ringt för flera veckor sen första gången och flera gånger efter det att nu får det vara nog med dumheter. Och imorgon klockan tio kommer han och hämtar det, den ska vara klar då och det kvittar om dörren eller nån annan står i vägen han kommer in ändå för att hämta det. Hoppas bara det inte blir bråk nu imorgon.
Har idag fått lite erbjudande om att öppna eget. Hmmm... måste undersöka det.
Skulle egentligen vilja öppna en Scrappis butik i Mjölby, för det finns inget utom bokhandel (i alla fall vad jag vet)
men det är inte det, det är en hemlis, men vi får se framledes vad det blir...
 Ska ta och borsta tänderna nu och sen
Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0