Lite mer bröllopsbilder-del 3

Tänkte uppdatera lite bröllopssidor jag gjorde i somras/höstas. Mer kommer men visar inte allt på en gång.
Eftersom jag inte har scrappat klart nåt så kan jag inte visa något nytt.
image33
Utanför kyrkan, nervositeten hade släppt.
image34
Böllopstårtan. Hembakade, 2 vån. med sugarpaste och 2vån. med grädde.
image35
Mmmm...mat
image36
Min fina dukning, har använt mycket vinrött eftersom detta använde jag mycket, i inbjudningskort, kyrkoprogram, servetter mm. Den gröna chiffongen i mitten av bordet ville jag ha som lite brytning mot allt det mörkröda.
image37
Dålig bild men ville visa lite av gästerna vid middagen.

Nej nu får det räcka med bilder idag, har lite kvar sen ska jag göra lite till när andan väl faller på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0