Lite nytt igen till scrappiz hörnan

Det vart inte så mycket scrappande igår, skickade in mitt bidrag till påskutmningen i alla fall. Får ni se sen när omröstningen är avslutad.
Ahh...äntligen har vi fått hem Lagfarten, nu är det bara att skicka in ritningarna etc. tilll byggnadskontoret, ringde till Kommun om vad som behövs, få se hur länge det tar vill ju komma igång med byggandet nu. Har ju köpt lite gardiner, kuddar och ljus till sovrummet när det var REA på IKEA, det är bestämt i alla fall hur sovrummet ska se ut. 
Har varit så tyst här hemma när inte Jonathan har varit här, var så sjuk av oro igår för de var och bada, visst litar jag på min syster men jag är en hönsmamma det sa jag till henne med, hon bara skrattar, jag vet hur det är säger hon.

Beställde lite REA varor från Panduro häromdan med, men nu är det köpstopp ett tag, har inte råd.
image51
Nej nu ska jag göra iordning barna till dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0