Lördag kväll

Det var några dar sen man skrev här men men, bättre sent än aldrig. Äldsta grabben är på kalas i bowlinghallen nu ikväll och förut så sov den yngsta och tjejen tittade på film så jag passade på och ta ett bad. Aaah...så skönt det var och  för en gångs skull inte så sent, slippa lägga sig med blött hår. Lyxa till det och gjorde inpackning med, men det behövs verkligen klippas, sist jag gjorde det var nån gång i höstas. Syrran tjatar om att jag ska med henne och några kompisar ut till Motala ikväll, men jag orkar inte med det. Detta med att barnen har varit sjuka hela tiden har tagit musten ur mig. Vart lite orolig för mig själv med i onsdags, vaknade med ett enormt huvudvärk och hela vänster sida av huvudet var ömt om man rörde det, tydligen så var det nån typ av muskel(?)inflammation, kan ha orsakats av att nån nerv vart i kläm i nacken, kommer inte riktigt ihåg vad läkaren sa...

I går fredag var vi på banken och skrev köpekontraktet, så nu är tomten våran officiellt.
          
Vill bara visa lite av kort som jag pysslat med de senaste dagarna, prinsesskorten har jag iförsej gjort för länge sedan.
Skulle vilja scrappa mer, men just nu har jag inte så mycket pengar och tid, men jag har förberett med lite olika tags och ritat lite skisser från boken jag har lånat från bibblan. Vill ha såna där fina gnuggissar och bokstäver sen har jag en del foton jag skulle vilja framkalla och scrappa med.
Nej nu måste jag se efter de små så de inte river ner hela stället.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0