Mammas födelsedag

55 är det gamla tanta fyller. Tror hon blev glad över minialbumet jag har scrappat ihop till henne. Hon fick pengar med till en tatuering, vi var några som gick ihop till det. Mina småsyskon la pengar till en dator åt henne, det är ju dessa två saker hon har tjatat om ett tag nu.
Lägger upp lite bilder från minialbumet här, mest på barnen lite kusin bilder oxå.
image11

 Mina två pojkar Jonathan och Marcus och deras kusin Alex.

image13
Min tös och två kusiner

image14
Glassätarmaffian
image15
2/3 dels systrar (lite skämt oxå måste det vara med)
image16
Emilja och Cajsa spexar lite
image17
Skumt var det här
image18
Danmark/Legoland sommaren 2007 kusin Jonas fick följa med.
image19
Vinterbilder med grabbarna när respektive var små. ca 1års åldern.

Vart rätt så nöjd själv med mappen, är ju som sagt en nybörjare i scrapbooking och det är väl det som räknas att man är nöjd själv, eller hur?!

Idag så bjöds det på mat hemma hos mor, klyftpotatis, stek och sås och en massa annat gött. Tårta hade jag gjort efter beställning från mamma. Så det fick bli en fjärilstårta.
image20
Första gången jag gjorde med sojagrädde, vi kör ju med mjölkfri kost nu för lillgrabbens skull (efter läkar rek.) i väntan på svar allergitester.
Nej nu tycker min man att vi måste gå och lägga oss ; )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0