Maskeradkalas

Här kommer kortet jag gjorde igår till Hampus maskeradkalas idag. Ville ju ha nåt med nån Spider-Man eller Cross för det är han intresserad av men det har jag inte hittat här och jag har inte haft råd att åka till Linköping för det heller. Så det fick bli en bil jag ritade efter barnens schablon-mall. Ville ha lite mera färg så jag tog rött papper bakom, den såg lite "fattig" ut så jag tog glitterlim runtom, tänkte att jag gör det på kvällen så går inte barnen och kladdar med fingrarna på det, tror f*n att Uffe gick och kladda innan det torkade. Arghh...
image53
Ljuset blev lite konstig, när det blev så tjock i scannern.

Hade tänkt åka till backen nu på fm. får se hur Marcus orkar, stackarn har feber och ont i halsen, han bara skrek när han skulle äta frukost och tårarna spröt ur ögona. Eftermiddag blir det stan, tänkte prova Motala för ovanlighetens skull, ska träffa Uffe där då med.

Spänningen stiger...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0