Min första utmaning

Ja då har man satt ut en bild på en kort till en snabb-utmaningVåran Scrappartråd på Familjeliv, fick utmaningen imorse sen skulle man lägga upp den. Gjorde den till Kristoffer, en av våra hyresgäster eftersom han opererades igår under tio timmar. Så då tänkte jag passa på och göra den till honom.

image9
Idag har jag städat och sanerat och tvättat med klorin nedervåningen, tills nattgästerna i helgen kommer. Det får inte finnas magsjuke-bakterier kvar här. Tog tangentbordet och sanera det med. Idag har vi inte gjort så mycket annat, hoppas det är fint i morgon med så vi kan vara ute hela dan då.
Det vart nog lite dumt skrivet igår. Först fick jag mycket energi när vi var ute men sen när vi kom hem så orkade jag inte göra mat. Jag ville ha färdig-mat igår om sanningen ska fram. Det är inte mycket halvfabrikat vi kör nu eftersom vi kör ju helt mjölkfritt till Marcus så då vill jag laga all mat från grunden själv så jag vet vad han får i sig. Han brukar tåla hamburgaren, tar naturell till honom och de andra barnen. Tänkte åka till City Gross och ha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0