"Scrappade kort"

Har nu gjort 2 kort idag. Möblerade emellanåt i sovrummet, slängde ut en garderob som ändå inte var ens halvfull, så jag får bättre plats att sitta och scrappa, så nu måste jag rensa bland alla kläder igen, det är bara bra att jag gör det redan nu, vet ju inte riktigt när vi flyttar till det tillfälliga bostaden i väntan på att huset ska bli färdigt.
image38
Ett av grattiskorten jag gjorde idag till nästa veckas kalas. Färgerna stämmer inte riktigt de är lite ljusare i verkligheten.
image39
Ett kort till vet inte om TAG:en ska hänga där annars blir det eventuell text där sen.

Barnens farfar fyller också nu i helgen 24/3, vad köper man till en 72-åring som har allt? Få se om det blir nåt kalas där med, de håller på att flytta hans mamma till hemmet just nu.

Barnen hade så fina påskpynt med sig hem från dagis/skola/fritids. Imorgon skulle de små i alla fall klä ut sig till påskkärringar/ev.gubbe med.

Glömde att det var i måndags Marcus skulle till Baltazar barnmottagning, trodde det var idag när jag skulle "avboka", eftersom sen vi började köra med mjölkfri kost har han börjat må mycket bättre. Har börjat provocera lite ost till honom och det verkar han tåla. Så helt mjölkallergiker tror jag inte han är, återstår bara att vänta på provsvaren.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Tina Tygbiten på FL

Det blå kortet var bara så fint. Snyggt med TAG:en, jag skulle behålla den.
Ha en skön kväll Tygbiten

2008-03-19 @ 20:50:51
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0