Sinnesförvirring

Håller på och packar all mat, var nog lite sinnesförvirrad igår, såg att att jag skrev att det var Tomas dödsdag idag men det är ju 23 idag, det är 24:e han gick bort. Har ingen koll på dagarna. Imorgon ska jag till systern med, då kan vi gråta en skvätt och tänka på gamla minnen och skratta när Jonathan och Tomas tog ur all aska ur deras kamin, hela rummet var grått, såna minnen kan man skratta åt.
Har så mycket energi idag. Ska bli så roligt när faddrarna till Marcus kommer. Och deras barn Pontus och Amanda.
Så idag blir det inget scrapande, men vad gör det när man får umgås med sina nära vänner, vänner som alltid har funnits där, som inte dömer en, som hjälper en när vi har bara behövt fråga de få gånger vi har behövt hjälp, som aldrig skulle säga ett ont ord om nån, aldrig har jag hört de säga nåt dumt om nån, visst de gillar inte våra grannar men de har inte sagt rakt ut att de ogillar de, de vill bara inte komma just HIT för de (grannarna) kommer in direkt.

Nu hinner jag inte skriva mer. 

Kommentarer
Postat av: CAZZIS

Godmorgon ;)

2008-03-23 @ 10:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0