STRESS, STRESS, STRESS

Sitter nu ner efter en hal dags stressande hit och dit. Lämna barn på dagis och fråga om det var några som var sjuka fortvarande? Ja det var tydligen väldigt många hom hade magsjuka, fråga lite försiktigt om de inte skulle stänga dagiset de svarar :Precis vad vi har pratat om här nu... och det var flera föräldrar som tycker det, så vi får se framledes vad det blir.
Sen köra till Linköping och in till revisionsfirman sitta där i flera timmar med bokföringen och bokslutet. Passade på och gå in till Tiimari och se om de hade nåt kul till Scrap-booking, fast jag har inte så mycket pengar just nu, men köpte lite grejer för bara 25kr. Sen skulle jag förbi mitt gamla jobb på Lindorff och fråga efter om de har skickat min arb.givar-intyg? Ringde för två veckor sen hon lovade skicka in det, men den kom inte. Sen ringde jag i torsdags och då lovade hon skicka det igen, har fortvarande inte fått den. Men jag var där uppe idag men hon satt i nåt viktigt möte. Sen åka förbi Handels och prata med dem om hur jag ska göra med ditten och datten. Och sen var blodsockret så lågt att jag höll på och svimma, så jag åkte till MAX och tog en supreme-mål, aj aj inte bra.
Sen till Mjölby och sköta lite ärenden där, direkt och hämta barna efteråt och nu så sitter jag här. Få se om jag hinner skriva nåt efter gympan ikväll. Ska laga mat till barnen nu.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0