Svettigt

Mmmm...så skönt det är efteråt, sån välbehag i kroppen, är så varm, svetten rinner, känna adrenalinet pumpa i ådrorna, vill bara ligga kvar där men... Hörni snuskhumrar det är inte sex jag pratar om det är känslan efter ett gympass. Nyligen hemkommen från gympan, var tvungen och handla på City-Gross på hemvägen, det var inte så roligt att gå där svettig och da´n. Sen sprang jag till tvättstugan och nu tänkte jag skriva ett par rader innan jag duschar.
Har inte blivit så mycket scrappande här på ett par dagar, men jag hittade mina kort som jag letat så efter, de hade ramlat bakom skänken i köket. Sen min Scrapooking mm. Låg underst alla mina scrappiz-grejer.
Flyttade ju ut alla scrappiz sakerna till sovrummet förra veckan, trångt men nu har jag nästan allt framme. Höll på förut i köket men det började bli ohållbart att varje gång plocka ner i lådor och kartonger när man skulle äta och så. Sen hittade man inget. Jag bor ju rätt så stort men vill inte ha mina saker där nere, eftersom då har jag ingen koll på vad barnen har för sig och då kommer allt bara att försvinna. Skönt ska det bli sen i nya huset.
Nej nu ska jag gå och slänga mig i duschen.

Kramizar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0