Tillsägelse

Skrev ju förut om min omröstning på FL angående om folk tycker att det finns bra med Scrapbooking affärer nära de. Nu har de plockat bort det och jag fått en tillsägelse. Jag tycker själv att det är lite långt att åka till Linköping om man vill ha nåt, det finns ju inget i lilla Mjölby, bokhandeln ifs, men de har inte så mycket, känns som att det finns ingen att fråga om ex. en Cuttlebug och sånt, man vill ju inte kanske bara köpa genom nätet hela tiden, jag vill se vissa saker jag vill köpa. Vart lite förbannat, tycker det var obefogat det där. Ville bara veta om andra tycker likadant som jag. Men man får kanske inte tycka vad man vill kanske får en tillsägelse för det med Oops...bäst och lägga band på sig nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0