Trött

Fy vilket väglag det vart igår, åkte ju till Tomas grav igår i Rejmyre innan jag fortsatte till Vingåker, började känna av huvudvärken lite smått redan då, men tänkte att det går över bara jag tar en Ipren, men det bara fortsatte, tog totalt tre Ipren  när jag var hos systern, kunde inte heller åka så tidigt eftersom det började snöa som bara den, kunde knappt hålla ögonen öppna. Men när det slutat snöa tyckte jag att jag var tvungen att börja köra hemåt. Fick köra såå sakta för det var snorhalt och jag började må ill, förstod då att det var migrän jag hade, men till slut kom jag hem efter över två timmar, kanske brukar ta 1 1/2 timme. Väntar nu på att Marcus ska vakna, men han sover så gött. Skulle lägga upp några bilder men hittar inte kameran, glömde kanske hos systern.
Nu vill jag äta i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0