Viktreducering

Utmaning igen, vart inte så nöjd med den. Temat var Jeans 1-2 foton, brads, knappar och band, blått och/eller turkosa färger. Hade skrivit ut texterna från datorn och inte limmat nåt starkare bakom, lite väl sladdriga. Kanske jag ändrar det nån gång. Det är en framsida till min viktreducerings pärm. Var ju skapligt smal i somras när jag gifte mig, hade varit med i Vikt Väktarna och gått ner 17kg!!! Men nu så har det smygit på 6-7kg, vill gå ner ytterligare 13-15kg.
image27
Lite rörig kanske.
Känner att jag vill ha mer grejer och papper, la bud på Tradera på en hÄngla stämpel, kan säga att jag gjorde bort mig där, hade varit billigare köpa från deras hemsida.
Mannen Kors i Taket hade varit häromdan på Corporate Express och beställt lite Scrappis-grejer åt mig, trodde aldrig det. Spännande se vad han kommer hem med, vet att han pratade om några bokstäver. Kanske kommer de imorgon.

Gjorde en födelsedagskort till Uffe´s kompis "Säberg" uti Grebo, är bortbjudna dit till helgen. Måste ju experimentera med mitt nyinköpta chalken. 
image28
Set gröna bandet ska inte hänga sådär riktigt men jag har inte kommit på hur jag ska göra med det!?! Gillade själv färgerna.   

Kommentarer
Postat av: Petra

Ha, nu vet jag vem du är, när du har satt in en bild på dig! Jag hade på känn att det var du, men jag var inte helt säker.
Grattis till din viktminskning! Det är klart att du klarar det sista också. Jag har bara 4 kg kvar till min absoluta drömvikt, men jag har i alla fall nått målet att komma under 70 kg (är 170 cm lång) och det var det viktigaste. Själv kör jag GI, vilket fungerar alldeles utmärkt på mig!
Hoppas vi ses en dag, så vi kan prata "på riktigt".

2008-03-13 @ 20:57:22
URL: http://petraunne.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0