Äntligen ork...

Är så trött om kvällarna så jag orkar varken med bloggande eller scrapande. Igår stannade vi på tomten direkt efter jobbet, så vi grillade och tillbringa ute hela gårdags kvällen, idag gjorde jag chorizosås med tomat/basilika creme fraiche och spaghetti, så himla enkelt, kanske en kvart tog det och röra ihop det och behövde inte ens krydda med nåt. Det åt vi ute, sen har jag hängt upp ett par maskiner på tork, men sen har det bara blivit att sitta ute och ta det lugnt. Skulle ha tvättat min lilla skruttbil men det tar jag kanske i helgen, om jag har lust ; ) På lördag bär det av till Ekenäs Slott och Riddarspelen, Uffe har skaffat fribiljetter till hela familjen.
 
Här kommer de, som jag gjorde i helgen alltså Lo´s.
image119
Fick prova på en Cuttlebug för första gången, gud vad roligt det var.
image120
Kortet taget i Gränges Camping i Valdemarsvik, camping säsongen var över då men vi var där en natt sommaren/hösten 2006.
Nästa LO som jag gjorde
image121
I Skara sommarland det med sommaren 2006, blev inte så många bilder sommaren 2007, hmmm varför? Kan de ha med det dåliga vädret att göra?
Sen den sista jag gjorde.
image122
Detta swirlsen är resultat från första gången jag embossat.
image123
Undrar om jag kommer att utvecklas mer, känns som om jag fastnat i detta stadiet, när jag tittar in i andras bloggar och ser deras fantastiska alster så känns mina så "enkla" på nåt vis, men jag är inte helt missnöjd med mina, tittar man bara på de jag gjorde i februari när jag började så ser jag själv att jag srappar "annorlunda" nu. Fast jag kommer nog aldrig bli hel nöjd med de jag gör, sån är jag, min största kritiker är jag själv.

Kommentarer
Postat av: kiry

Fina! Speciellt den sista...

2008-05-08 @ 22:29:16
Postat av: tINA

BLIR SÅ *AVIS* PÅ ER SOM HAR TÅLAMOD ATT SITTA&PYSSLA=SCRAPPA.DU E LIKA DUKTIG SOM MIN SVÄGERSKA,DET E DÄRIFRÅN JAG HITTADE TILL DIG BY THE WAY,HOPPAS DU INTE MISSTYCKER..BESTÄLLT ETT BABYALBUM AV HENNE NÄR VI FÅTT VÅRT LILLAKNYTTE..HA EN SOLIG&TREVLIG HELG...MVH TINA..

2008-05-10 @ 08:11:57
Postat av: Pertan

Du har så rätt i att man aldrig blir riktigt nöjd :)men det är också en ständig utveckling eller förändring... För när jag tittar på mina första Lo´s idag så undrar jag lite "Hur tänkte jag där" men samtidigt så är det lika mycket kärlek bakom dom som de senaste alstren jag gjort och är mycket nöjd med.... Hoppas du får en bra dag :D

2008-05-15 @ 10:24:05
URL: http://storastorasyster.blogg.se
Postat av: Pertan

Undrar: Vad är det för bolstäver på den sista Lon :)

2008-05-16 @ 12:25:14
URL: http://storastorasyster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0