Choklad-I Lööve

Nu har jag lyckats med en slalombacke hehe...

Blev väl sisådär nöjd, men denna får en skidåkande kompis till oss, det tycker jag är roligt att försöka komma på lite personliga kort. Alltså tanke på vem som ska få den.


Mannen kom hem från Tyskland igår med fönstrena och dörrarna. Så hade han med sig lite annat smått och gott, jag fick en egen chokladkalender haha... och barnen fick med varsina. Sen så fick jag lite parfym också J-LO´s Live mmm... så gott den lukta.
Här ser ni årets upplaga av adventsljusstaken, ville inte börja rota i garaget efter mina andra så  jag valde göra en lite mer modern. Tog mammas advensstakar till fönstrena. Så i år blir det inte så mycket pynt men ska försöka få lite julmys ändå. Blir mer och mer att vi är vid bygget nu.

Ska börja packa ner lite smått mina scrappingrejer i lådor med så jag kan använda min tid mer till byggandet, annars så sitter jag lite då och då vid scrappingbordet och tiden rinner iväg, ville ju flytta helst igår redan. Sen går jag vissa förmiddagar på gymet. Måste kompensera mitt chokladätandet lite mohahaa...

Nu kallar sängen!


Kommentarer
Postat av: Petra

Slalombacken är jätte fin och det är ett kul koncept // Sol

2008-12-01 @ 08:38:17
URL: http://storastorasyster.blogspot.com
Postat av: Tina Tygbiten

Wow så snygg slalombacken blev.

Åh det är så mysigt med advent. Jag är ett riktigt julfreak.

2008-12-01 @ 09:32:44
URL: http://tygbitensscrapp.blogspot.com/
Postat av: lillis70

Slalombacken blev ju jätte härlig!

2008-12-02 @ 13:25:23
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0