Kaffefilter och änglar!

Har de senaste 1 1/2 timma gjort detta.

Färgat papper och gjort namnetiketter. Om du vill veta hur man gör se här  . Så nu ska baksidan av mina kort pryda såna här.


Sen har det blivit ett par kort. Ett med bara embossade motiv, tycker det är så roligt när pulvret smälter.
Tycker det fattas nåt, kanske en "skylt" med God Jul text eller vad? Tips mottages gärna.
Sen har det blivit ett kaffefilterkort

Tyvärr dålig bild men ni se väl ungefär?

Föregående bara stämpelbodens stämplar här en gullig från Panduro. Blommorna har jag gjort själv.
Här är det mer.

Lite guldig glitterlim i mitten en har jag provat med rött och en har jag satt en snöflingabrads i mitten(från RAK:et från Hoppetossan) och en biljett med.
Ja just det mitt första altrade tändsticksask.

Nu måste jag rusa, ska hämta barnen nu halv ett.

Kram så länge.

Kommentarer
Postat av: Mariante

WOW!!!

Stämpelbodens DT var här å spanade!

Kolla in vår inspirationsblogg om du vill veta vad vi spanar efter...

http://stampelbodens.blogg.se/

Kram Mariante



2008-11-07 @ 12:49:58
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/
Postat av: Cyllan

Det är så härligt att se hur kreativ du är och att du hittar på många fina saker.

Ett tips, glöm inte att skriva ett inlägg på Stämpelbodens blogg och lämna din blogg adress så att de kan gå in och se dina alster med deras stämplar på. Nu har du ju även chansen att vinna Hoppetosse tags på din kommentar.

2008-11-08 @ 09:23:50
Postat av: Petra

Du är otrolig :D... Jag har inte hunnit göra något på en evighet.... Men somjag säger varje söndag... Ikväll, ikväll då ska jag scrappa :) // Sol

2008-11-09 @ 08:49:45
URL: http://storastorasyster.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0