Ett vanligt kort

Var ju tvungen att prova och färga med mina nya distresser som jag köpte igår. Har nu 4 av totalt 24 färger.

Väldigt "enkel" kort. Tror att kanske Uffes bror kan få den nu när han också har fyllt år, eller vad tycker ni kan en kille få den?
Fjärilen har jag stämplat två gånger, klippt ut den ena och limmat på den andra i mitten vilket kanske syns väldigt dåligt.
Det ska vara lite grönt också i tagen men det syns också dåligt, är så trött på min kamera. Men vad gör man? Köpte en ny telefon för några veckor sen men den är redan trasig och varje gång jag ska till City Gross så glömmer jag att ta med den till Expert.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Visst är det kul med distresser!!



Det är en plåtburk som jag har altrat..

2008-11-05 @ 11:36:32
URL: http://sessanspyssel.blogspot.com
Postat av: yoli

se där ja, en fjäril mitt i frosten... sköönt att slippa jul en stund..



klart en kille kan få det där...



kraaaaaaaaaaaam

2008-11-05 @ 20:15:45
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0