Kort och magsjuka barn

Först kommer till en utmaning som var tänkt att hålla till på FL, väldigt enkel "hjärtbilden" är ju från senaste Scrapbooking mm.
 Fick hem min nya kalenderstämpel som jag trånat så länge efter, trots köpstopp så köpte jag denna.

Först ut ett julkort i en annorlunda färg på kartongstommen. Paketet kommer från Yves Rocher som reklam eller nåt sånt. Sen en egengjord biljett och lite paketsnöre som håller ihop fram och baksidan, förstod ni? Sen en liten stämpel från Stämpelboden.


Lite mer kort

Tycker denna med var väldigt enkel men den får väl duga? Har en snögubbestickers, plåtgran (köpte på julpyntavdelningen) i City Gross och sen en egengjord blomma.

Fjärde kortet
 
Får duga med mina panduro stämpel.

Sen ett femte kort.
Lite pappersspill.

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Så kul ditt lucia kort blev. Gillar att du satte en lucia krona på hjärtat.

Oj så duktig du är på att göra julkort. Jag har inte ens börjat än med de jag ska skicka till släkt och vänner...har snöat in mig på div. tävlingar i stället.

2008-11-14 @ 10:13:25
Postat av: Malin(alienstar)

Oh vad härliga julkort! Diggar paketet på den första!

2008-11-15 @ 08:59:47
URL: http://malinsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Helene

Dina kort är så juliga och fina.

kramisar

2008-11-16 @ 18:28:19
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: yoli

Så kul att sätta ett litet riktigt paket på kortet - den idéen gillar jag massor...



Ska bli kul att se vad du hittar på i etapp 2... för du är väl med i etapp 2!! :D hoppas hoppas



Kram YooRee/Yoli

2008-11-20 @ 14:09:42
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0