Lite mera...ja, julkort och lite altrat

Först ut en flaskkort, är inte lika nöjd med den som jag är med den första


Sen ett "helt vanligt" julkort


Sen har jag altrat en block jag köpte för en tia på Karlssons

Har ju sett att en del har ju gjort såna bla Hoppetossan och nu har jag ju ingen BIA så det här får duga, tog bort fram och baksidan och började klistra på lite papper och dekosar.

Så här ser framsidan ut. J:et fick jag från ett RAK från Hoppetossan, den tog jag och embossa.

Så denna block ska jag ha i handväskan och skriva i ideér och annat i scrapväg.

Så här ser den ut när man öppnar den.

Damcollage stämpeln köpte jag från papp ochs crap från Rean för 30 kr och stämplat på egenfärgat papper sen är det Stämpelbodens swirls och Rönn tror jag det är från Erikas stämplar.

Baksidan ser ut så här


Blev nöjd med denna utom med baksidan, men äsch det är ju bara jag som ska ha den.

Tycker ni att jag ska skippa snöret? Tycker själv den blev klumpig.

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Vilken förändring det blev på boken som du altade

Snyggt

Ang. om man kan måla på tyg med distressen har jag ingen aning. Hör med Hoppetossan hon tycks ha provat det mesta. Jag vet att TildaViola har testa lite olika stämpeldynor på tyg du kan ju fråga henne vilken sort.

2008-11-26 @ 20:01:42
Postat av: lillis70

Du har inte legat på latsidan! Så mycket fint du har hunnit med.

2008-11-27 @ 22:43:44
URL: http://lillis70.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0