Tändsticksaskar

Igår blev det en sån här tändsticksask
 
Väldigt enkel med en sticksers.

Sen ikväll har jag hållt på med denna, efter att jag sett en i Lottas blogg,  se tidigare inlägg.


Sen när man drar i fliken där uppe så blir det så här.


Detta var allt för mig idag.

Imorgon kommer gubben hem med dörrarna och fönstrerna till huset från Tyskland, och jag ska putsa och pynta klart vardagsrumsfönstrena här. Har dock ej hunnit beställa nån resa än till jul kanske hinner jag, men ändå vill jag ju pynta lite här men mycket blir det inte, har ju hela hemmet nerpackat i lådor och jag orkar inte börja leta fram alla mina julsaker, kan ju säga att jag har väldigt mycket av det.

Ska hämta mig lite glögg igen och mysa här framför TV:n lite innan jag går och nannar kudden.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken smart lösning! En perfekt "gåbort" present!

2008-11-29 @ 14:45:59
Postat av: Cyllan

Så häftigt det blev med en drag-annordning på tändsticks asken.

2008-11-30 @ 11:02:21
Postat av: Lotta

Vad fin den blev och visst är det kul att göra dem

2008-12-01 @ 21:23:39
URL: http://lottamalm.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0