9 år av kärlek

Har inte pysslat så mycket de sista dagarna, har varit en del borta vid huset och jobbat där, idag har jag hackat hål i väggen för alla eldosor som ska vara vid ytterväggar.
Vill visa banden jag köpte från Rusta (kostade 10 respektive 20 kronor, inte så farligt va?) hade totalt glömt bort dem, hittade kassen igår så jag var tvungen och göra ett kort i alla fall.


Sen blev det två födelsedagskort, till Emilja och kusinen Cajsa, båda fyller ju fem år, så det blir Busfabriks-kalas i år för dem, jag vill inte kalas här när vi bor hos mamma, lite trångt annars med. Blev ifs lite sent bestämt eftersom Uffe ska till Tyskland och vi visste inte riktigt när han skulle dit så det blir helgen efter han åker dit och hämtar dörrar och fönster.

Nu till korten
Lika men ändå olika.

Sen har det blivit lite tändsticksaskar som är bra att ha om man ska iväg så här vid juletid och ett kort som är också bra att ha. Hade färgat lite papper så det var ingen tanke bakom det.



Jag och mannen firar nio år idag. Ska kanske fira med lite Dufvenkroks vaniljglögg ikväll-Me like, vi dricker ju varken öl eller vin så det får duga med det.

Var på Yoga igår, känner av det idag, lite träningsvärk. På fredag har jag beställt tid att en instruktör visar hur alla maskinerna funkar. Nu ska jag börja på allvar med min träning igen.

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Oh..fler som hittat rustabanden :-) Billigt och bra och framför allt så blir det ju snyggt :-)

2008-11-19 @ 14:26:03
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: Diana

Jätte fina grejjer! Alltid skoj när man gör oväntade fynd! Jag försöker också se scrap i allt, "kan man scrappa det?" :)

2008-11-19 @ 19:15:31
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: Helene

Så fina skaer Rusta har.Ska nog oxå göra ett besök.Blir kul att se bilder från huset.Sköt om dig.

kramisar

2008-11-20 @ 04:41:15
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0