Z-kort

Såg nånstans att nån hade gjort ett Z-kort och när jag ville göra en egen hittade jag inte bloggen där jag såg den, men så här blev min.
Ihopvikt


...och öppen


När jag hade gjort denna så tyckte jag att den liknade en slalombacke, så jag har en annan ide´ till detta med min skidåkarstämpel från Panduro.

En väldigt enkel kort blev det också


En tändsticksask blev det, den liknar väldigt mycket en annan jag gjort tidigare.


Har gjort en flaskkort till, men hittade den inte när jag skulle fota den hmmmm...

Visar uppdatering kanske imorgon.

Tjingeling, nu ska jag värma glögg.

Kommentarer
Postat av: Cyllan

Häftigt Z-kort. Väntar med spänning på hur din idé med skidbacken blir.

2008-11-26 @ 13:55:00
Postat av: yoli

döfina kort... å vad coolt det kortet var med annorlunda vikning!! MMMM me like alot!! :D



kram yooree

2008-11-29 @ 01:17:56
URL: http://yolis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0