Blev tvåa!

Jag gjorde ett TAG-kort till en utmaning på FL, man skulle göra ett avlångt kort och använda nån icke scrap dekoration, jag tog och gjorde en plastficka, vilket syns dåligt och skjöt in två plåster.


Snacka om att jag kände mig dum idag, skulle till den lokala bokhandeln idag, tänkte kolla om det fanns nåt roligt a´ scrapväg att köpa, det fanns inga scrap grejer kvar, de har leksaker nu istället. Har ju aldrig tid att åka till Linköping, för vill ju inte gå in i lilla trånga Minelle med mina ungar, är som sagt aldrig barnfri nuförtiden.

Ska börja och jobba nu på fredag, dock är det bara ett vikariat, men bättre än inget alls, sa att jag kan hoppa in nån gång om det  behövs, ska bara skicka en ansökan till guldbutiken idag oxå.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0