Hannah-namnalbum

Här är en namnalbum som jag gjorde för ett tag sen. Dekorerade klart den igår.



"Första" sidan.

Ok lite otydligt igen men ni fattar.

"Andra" sidan-Blomsterflickan


"Tredje sidan"


"Fjärde" sidan-sötisar


Sista sidan


Har en Lo och nån kort men de vill jag inte visa än, ska vara med i några utmaningar. Utmaningarna jag ställer upp med till Familjeliv är just bara utmaningar inga tävlingar, den enda vinsten man får är äran att få hitta på och hålla i nästa utmaning, det populära  pysselpassions Idol utmaningar har jag inte börjat med, känner att jag hinner inte skapa för min egen skull utan om det är bara massa utmaningar och tävlingar då känns det att då scrappar jag för andra inte för mig själv.

Jobbet har funkat helt bra. Tyckte först att det var lite synd att barna skulle till fritids och dagis trots höstlovet, men nu tycker jag att det var ju bra för J´s skull, i måndags var de och bada, igår var det skogsdag med matlagning över öppen eld, idag filmvisning, så nog hittar de på en massa roligt, imorgon var det nån "resa", de kunde ta med en resväska om de ville, undrar om det blir nån låtsas strand? för Per en av fritidspersonalen har torkat sand i musikrummet, ja det är ju fritids och dagis jag städar denna vecka, känns lite lustigt när mina egna barn går där.

Nä måste gå och lägga mig nu, måste hinna ta tvätten imorgon innan jag åker till jobbet imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ika

Jättefint namnalbum!



Ha en trevlig helg!



Kram Ika

2008-10-31 @ 12:14:09
URL: http://scrapika.blogspot.com
Postat av: kicki

Fint!

Jag fick det precis innan vi skulle till Finland! En omväg tog det som jag inte vet var den gick, hahaha

Tack!

2008-11-01 @ 22:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0