Ja må han leva...

Kunde inte komma på vilken stämpel min bror skulle ha till sitt kort, för han fyller år idag, har bara inte sett honom än, men han kan få den kanske imorgon. Så jag använde detta jag fick av Hoppetossan.


Var på föräldramöte idag för J. Hade bara anmält en person precis innan jag ska iväg så sa Uffe men ska jag inte få följa med? Eeh...men jag har bara anmält en person, sa jag. Men det är ju klart att han får följa med, trodde bara att han skulle jobba så jag tog för givet att han inte skulle med.

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Helene

Vilket gulligt kort. Jag hoppas att din bror blev glad.

Glöm inte scrapevent till våren.Det brukar vara populärt.

kramisar

2008-10-16 @ 06:45:49
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0