Namnalbum

Började att dekorera denna album idag, den blev hastigt gjort men jag tycker den blev rätt så OK!

Valde att inte dekorera M:et.


Ska nog bli nån liten text på ena sidan, tror jag.


Blev bara sommarbilder men ack så härliga minnen.


Har använt mig av lite färdiga decosar som jag handlade på mig innan jag började med scrapbooking, men som jag inte riktigt gillar. Fast nu fick tösan de, hon har också börjat med scrapbooking.



Och så sista sidan

Men här blev bilden lite dålig, men jag har märkt att det är bäst att fota mot dagsljus, tog nya kort på julkorten jag gjorde igår men orkar inte ladda upp dem igen.

Passade på att gå när jag skulle hämta barnen, det brukar ta sammanlagt 20-30 minuter när jag tar bilen men nu tog det 1 timme och 40 minuter, men vi passade på att gå till lekparken, och sen plockade vi lite löv och kottar, ska se vad vi ska hitta på med det.


Nu måste jag ta och umgås lite med mina barn igen och kanske poppa lite pop-corn.


Kommentarer
Postat av: Malin (alienstar)

Vilket häärligt album!

2008-10-11 @ 18:53:38
URL: http://malinsscrapblogg.blogspot.com
Postat av: Helene

Ett läckert album.

Hur fick du till namnet?

Det är kul med julkort och visst är det konstigt att där vågar man prova nua tekniker men inte så ofta på LO.

kramisar

2008-10-12 @ 07:15:17
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Maria

:-o vilken häftig!! Grymt fint album.. :-)

2008-10-16 @ 21:39:57
URL: http://gybrant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0