Onsdag 15/10

Lite halvmör i kroppen idag efter min Step-Up träning igår kväll. Men vet inte om jag kan fortsätta med att träna så sent jag är ju så upp i varv att jag ej gick och la mig förräns vid tolv inatt, sen är man så seg när man ska upp på morgonen.
Tror jag ska göra klart alla julkort och födelsedagskort till de som fyller det här året, och sen plocka undan mina scrap saker, för nu är jag ju vid huset varje förmiddag och jobbar när barna är i skola och dagis, sen eftermiddagarna håller jag på med maten, tvätten och städning och så klart är med barnen, så det finns ingen tid till att scrappa just nu, dessutom ska jag jobba extra nu under höstlovet, ska vikariera för min mamma eftersom hon ska till finland och vara lite med mormor, vet ju inte hur lång tid hon har kvar!?!
Men jag söker ju så klart inom handeln fortvarande!

Ooh jag ville ju åka till den där scrap-kryssningen som jag har nämt här i tidigare inlägg, men har ingen som jag kan åka med, finns säkert inga platser kvar heller. Men Uffe tyckte jag kunde åka för då kan han åka på bäverjakt i Maj!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: kicki

Hej. Jag skulle mer än gärna åka med dig, men jag har inte råd. Synd att jag inte fyller år ännu och att jul är så långt fram :(

Kanske skulle flörta med mor och far och sen kolla om det finns platser kvar. Vad tror du? Du kanske inte vill åka med mig?

2008-10-15 @ 19:00:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0