Söndag 12/10

Sitter och slösurfar och läser i andras bloggar, fast jag borde egentligen gå ut med barnen, men nu vill J titta på en film. Men sen åker vi till huset, för mannen och svärfar är där och lägger taket, vet inte om han har nån mer till hjälp idag, igår var både Jonathan´s ocn Marcus´s gudfäder och hjälpte till, den ene vill ju ha lite hjälp i vinter med sin skorsten så klart måste Uffe dit sen. De är ju mannens bästa vänner, så klart de ställer upp och vi ställer upp på dom.

Men ni skulle ha sett häromkvällen när Uffe kom hem, först åker han tidigt till jobbet och sen åker han direkt till bygget så han såg såå sliten ut stackarn när han kom hem vid nio, var så rädd att han ska gå i väggen, men han tog ett par sovmorgnar och jobbade bara på huset så nu är han på topp igen...Tror nog det blir en liten resa när huset är klart, han måste ju få vila lite.

Kanske blir det en "resa" så småningom till finland igen, för min mormor har lungcancer och nu har de märkt att på 7 veckor har den växt 7 cm, så jag tror inte hon lever så länge, lite tungt men hon är ju gammal, sån är livets gång.

Tittade på Stjärnor på is igår, tyckte jag med att Josefin skulle ut, såg ni vilken kameltå hon hade? Mohahaa... nu kom elaka jag fram igen.

Angående en annan svensk underhållningsprogram i samma kanal nämligen Idol, han Johan Palm, hans mamma tror hon heter Ann-Louise, hon är lärarinna i min sons skola.

Nu har mannen lovat att köpa ett gymkort till mig, det behövs!!! Har börjat bli så framtung att jag börjat få ont i ryggen. Självförvållat förvisso men nu ska jag gå ner några kilo till nästa sommar.

I kväll är det familjeinvigning på nyingscouten där Jonathan går! Och idag skulle jag slippa laga mat till arbetarna på bygget, för det skall flötas med lite pizza.

Ok ska plocka undan här lite innans filmen tar slut!

Kommentarer
Postat av: Helene

Så skönt att få slöa en söndag.

Brukar också surfa runt och kolla in andra scrappares bloggar.

Hann inte med någon Tv igår men visst undrar man ibland hur de visar upp sig.

Kommer det bild på huset när taket är på?

kramisar

2008-10-12 @ 20:37:45
URL: http://winaos3.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0