Vattenpuss!

Jippiii...jag har hunnit göra en LO nu ikväll efter att vi kom hem från bygget, känns som om man har "fått" en extra timma.
Men jag kände mig nästan som en nybörjare, har ju bara gjort kort på sistone men tycker att jag lyckades till slut någorlunda.

Älskar bara dom där genomskingliga bokstäverna. Hade dock lite svårt med pappersvalet.
Blev så sugen att skapa mer, vem vet kanske jag gör nåt sen!?!

Uffe ska ta Marcus till sjukhuset imorgon, och då ska han sövas med lustgas(?) och sen tar de bort stiftet och gipset. Tyvärr så jobbar jag första dan imorgon, annars hade jag velat vara med, men det är nog nyttigt för Uffe att ta honom, annars är det ju jämt jag som tar de till läkaren etc.

Hej då och ha det bra där ute!

Kommentarer
Postat av: Helene

Det går framåt med bygget ser jag.

Så kul med något alldeles nytt.

Din LO blev så fin och en timmes extra scraping tar man gärna emot.

kramisar

2008-10-27 @ 06:11:33
URL: http://winaos3.blogspot.com
Postat av: Hoppetossa

Eller så tävlar du å vinner den jaghar gjort....L

2008-10-27 @ 14:43:02
URL: http://hoppetossadesign.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0