Marcus på sjukan

Har gjort en LO om när Marcus bröt armen i höstas, nu märker jag att jag inte har nån rubrik, jaja får komma på vart jag ska ha´t, Det är på uppvaket.


Nu är det som nåt konstig dimma så man inte ser färgerna, sen har mina barn passat på och klippa lite i underkanten.

Sen en närbild på den dolda journalingen. Och guldtexten med ordet precious.


Sitter på bygget och skriver.

Här kommer en bild från bygget, där de har rest reglar till de sista rummen.

Jag har tagit fotot från den blivande vardagsrummet, killarna står i Marcus sovrum, till vänster blir det scraprum/kontor mitt och Uffes sovrum ligger till höger.
Till helgen ska jag måla och tapetsera Emiljas rum. Sen blir det Jontes som jag ska fortsätta spackla (har gjort en del redan) och slipa nästa vecka. I mitt och Uffes sovrum är första omgången spackel och alla remsor ditsatta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0