Lite sötisar

Fick hem mina kort igår som jag beställde för några dagar sen + nåt jag hade beställt från Kortmakaren, några nya stämplar (nu är det slut med det för ett tag) och några paket Dahlia blommor men Pro Markersen var slut tydligen. Var ju bara tvungen att sitta scrappa lite. 
Först ut blev denna av Julia brorsdottern.

Dahliablommor och en egengjort blomma och egengjorde swirls.



Sen en av tagsen jag gjorde limma på en godispappers bit där det står Julia men var ju först tvungen att äta upp godisbiten ; )



Sen gjorde jag om Marcus tre års dag. Först gjorde jag om paketöppningen sent igår kväll, sen imorsen om själva treårstårtan.
 

Blev mer nöjd med den om tårtan.

Ramen runt Marcus text är något jag klippt ur en förpackning igen sen stämplat namnet och 3år med nya siffer och bokstavsstämplarna jag fick från Kortmakaren. sen egengjorda swirls (igen) och dessa härliga blommor som kom igår på posten.


Nu ska jag fortsätta att umgås med mina barn för denna s*t*n* internet vill inte fungera, den bara slänger ut mig hela tiden.


Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Kanonfint!

Hoppas jag får hem mina blommor snart också, beställde ju 5 boxar :-o *ler

2009-01-10 @ 18:56:13
URL: http://bettanspysselblogg.blogspot.com
Postat av: lillis70

Så fina LOs!

Va? Har du ritat och klippt ut swirlsen själv? Vilket pill jobb!!!!

Så fina dekos på alla!

2009-01-10 @ 19:47:26
URL: http://lillis70.blogspot.com
Postat av: Anonym

Så fina de blev.



Det finns något till dig i min blogg för att du är så inspirerande.

2009-01-11 @ 21:54:45
Postat av: ika

Ja,jag tror rummet blir kanon,längtar så tlls det är klart..jag vill ju SCRAPA.



Jag ska till Linköpings träffen den 14/15 mars..ses vi där?



Jätte fina Lo:s du ha gjort med fina dekorationer.



Ha det gott



Kram Ika

2009-01-11 @ 22:26:55
URL: http://www.scrapika.blogspot.com
Postat av: Hoppetossa

Du är så himla duktig på att fixa egna dekorationer....

Det bästa med det är att dina LO:sar blir helt unika.

Jätte fina arbeten, verkligen!

Kram på dej

2009-01-12 @ 16:51:19
Postat av: Lotta

ojoj vad fina saker du har skapat igen. Ses vi i helgen ????? Hoppas att du kan komma om inte så träffas vi väll på stora träffen

Kram Lotta

2009-01-13 @ 21:48:19
URL: http://www.lottaslillakrypin.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0