Lite bra att ha kort...

Några kort jag gjort på sistone men inte haft tid att visa.
Blev så sugen göra ett bröllopskort fast nu vet jag inte vem som ska gifta sig på ett tag men har ett ni lager i alla fall.


Nästa kort ut är en grattis kort.

Kanske inte mycket att hurra för, dessutom ser jag nu i bättre ljus att jag färglagt det dåligt så detta får jag fixa.

Sist ut ett kort jag gjort idag. Med min nya Sarah Kay stämpel.

Det vita är nåt skumgummiaktigt från nån paket sen det gulaktiga pappret är egenfärgat.


Och några halvpärlor.

Har påbörjat med en LO idag men den är inte klar.
Sen har jag färgat en del tags och nu håller jag på att dekorera dom kanske får ni se dom imorgon.


Kommentarer
Postat av: Hoppetossa

Å jisses så mycket fint du hunnit med....

Blev speciellt förtjust i det översta kortet (trots stämpel pollen i luften.

Nu väntar jag nyfiket på att få se din LO.

Kram å ha en bra vecka!

2009-01-04 @ 22:54:13
URL: http://hoppetossa.webblogg.se/
Postat av: ika

Wow så fina kort du har gjort!

Jag gillade speciellt det första med stjärnan du har vikt ut.



Ha det gott!



Kram Ika

2009-01-05 @ 12:17:55
URL: http://www.scrapika.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0